ALTA LÖYDÄT SÄÄNNÖT VALOKUVATAPETTIEN PALAUTTAMISELLE
Sinulla on mahdollisuus vaihtaa tai palauttaa valokuvatapetit 30 kalenteripäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Varmista, että tuote on käyttämätön, eikä siinä ole kulumisen merkkejä, aukkoja, naarmuja tai hankaumia.
Jos tuote on toimitettu virheellisenä, kuten painovirheitä (raitoja, täpliä, joita ei ole tilatussa kuvassa), väärä kuva tai materiaali, näkyviä vaurioita (valokuvatapettien kuljetuksesta) tai jos tilauksesta puuttuu jokin osa, käsittelemme korvaavan tilauksen ilman lisäkustannuksia.
Jos lähetys on vahingoittunut, pyydä kuriiria avaamaan paketti läsnäollessasi. Dokumentoi vahinko kuriirin kanssa ja ota valokuvia, jotka lähetät meille valituksesi tarkempaa tarkastelua varten.
Jos haluat aloittaa palautuksen, ota yhteyttä johtajaamme sähköpostitse osoitteeseen [email protected].
Joissakin tapauksissa emme voi hyväksyä vaihtoja tai palautuksia:
- Jos tuote on vahingoittunut ilman kuljettajan syytä.
- Jos tuotetta on käytetty, eli tapetit on kiinnitetty ja tilauksen liimaa on käytetty.
- Räätälöityjä tilauksia ei voi palauttaa tai vaihtaa.
- Jos valitus tehdään yli 30 päivän kuluttua ostopäivästä.
Hyväksymme alkuperäispakkauksessa olevien, uusien ja käyttämättömien tapettien palautukset tai vaihdot. Vastaanotettuaan tuotteen vaihtoa tai palautusta varten henkilökuntamme suorittaa valokuvatapetin laadunvalvonnan 2-5 työpäivän kuluessa. Tarkastuksen jälkeen käsittelemme palautuksen tai vaihdon toiseen tapettiin 14 työpäivän kuluessa. Huomaathan, että palautuksen yhteydessä ei korvata toimituskuluja. Neuvottele valokuvatapettien palautuksesta johtajan kanssa.
Tekniset viat (puutteet) eivät sisällä värivaihteluita, jotka voivat johtua laite-eroista, kuten tietokoneen näytöistä, puhelimista tai tableteista.
Tapetin kiinnittämisen jälkeisiä reklamaatioita ei hyväksytä.
Kerro meille, jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua!